لیزر موهای زائد، انواع دستگاه های لیرز مو
نوشته شده توسط : لیلا

لیزر موهای زائد چیست؟

لیزر، سریع ترین و موثر ترین روش برای از بین بردن موهای زائد است. طول موج پرتو لیزر استفاده شده، توسط ملانین در پوست و مو قابل جذب است. بنابراین با درجه حرارت بالا به ریشه مو در پوست می رسد و آن را می سوزاند. پس از چند جلسه، کاهش مو و از بین رفتن کامل مو مشاهده خواهد شد.

 

دوره درمان لیزر موهای زائد

دوره درمان لیزر در بین افراد و مناطق مختلف از بدن می تواند متفاوت باشد. به غیر از این موارد، بسیاری از شرایط مانند سن، هورمون ها، ویژگی های ژنتیکی، مصرف برخی داروها، دوره درمان لیزر را تحت تاثیر قرار می دهد. دستگاه های لیزر سرعت رشد فولیکول مو را در طول زمان کاهش می دهند.

میانگین دوره درمان بین ۶ تا ۱۰ جلسه است. پس از اتمام جلسات لیزر، فرد می تواند به زندگی عادی خود ادامه دهد.

 

لیزر موهای زائد، انواع دستگاه های لیرز مو

 

لیزر موی زائد چگونه انجام می شود؟

قبل از هرچیز، باید کار خود را به یک متخصص با تجربه در یک کلینیک زیبایی معتبر بسپارید. در مرحله اول، قسمتی که لیزر می شود، تمیز می شود. سپس، اگر موهای قسمت مورد نظر بلند باشد، کوتاه می شود و در آخر تمام قسمت های مورد نظر لیزر می شود. مدت زمان هر جلسه با توجه به وسعت قسمت مورد نظر متفاوت است. چند روز پس از لیزر، تعدادی از موها شروع به ریزش می کنند.

 

از لیزر برای کدام قسمت های بدن می توان استفاده کرد و آسیب های لیزر کدام اند؟

از لیزر به جز چشم برای کل صورت، دست ها، زیربغل، پشت، شکم، سینه، پاها، بیکینی و تقریبا برای همه قسمت های بدن می توان استفاده کرد. در مورد خطرات لیزر برای سلامتی بحث های مختلفی وجود دارد. یکی از این بحث ها در مورد استفاده از لیزر در ناحیه تناسلی زنان که آیا باعث ایجاد مشکلاتی در رحم می شود، می باشد، اما هیچ نمونه ای در این مورد ثبت نشده است. گفته می شود که لیزر روی پوست نیز اثر منفی دارد، ولی بیماری که مستقیما تحت انجام لیزر مو، دچار مشکلات پوستی شود، مشاهده نشده است. نکته مهمی که بعد از لیزر باید به آن دقت کرد استفاده از ضد آفتاب با spf 50 و همچنین قرار نگرفتن مستقیم زیر نور آفتاب است.

 برای مطالعه مطلب کامل بر روی لیزر موی زائد کلیک کنید.





:: برچسب‌ها: لیزر , موی زائد , دستگاه های لیزر , زیبایی , زیباچه ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 تير 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: